Historie firmy Clark
První stroj
První vozík byl vyroben v Buchananu v Michiganu zaměstnanci společnost CLARK Equipment Company. Byl to světově první průmyslový vozík se spalovacím motorem. Původně byl vozík vyroben s plošinou nebo nákladní korbou a nakládal a vykládal se ručně. Používal se k vnitropodnikové přepravě materiálu mezi různými výrobními odděleními společnosti CLARK, jako bylo oddělení náprav, oddělení výroby kol a vrtací dílna. Nicméně návštěvníci závodu byli ohromeni jeho praktičností a požadovali, aby ve společnosti CLARK vyrobili vozík i pro ně. Tak v roce 1918 bylo vyrobeno osm vozíků a v roce 1919 již bylo vyrobeno více než 75 kusů.
Založení továrny v Michiganu
V Buchananu v Michiganu vznikla divize vozíků CLARK Trucktractor Company jako divize společnosti CLARK Equipment Company. V tomto roce je firma CLARK Material Handling Company přímým následníkem společnosti CLARK Tructractor Company. Společnost CLARK vstupuje na zahraniční trhy a první vozík je dodán do Francie.
První Truclift s hydraulikou
V tomto roce je představen Truclift, vysokozdvižný vozík se spalovacím motorem. Truclift byl prvním vysokozdvižným vozíkem se spalovacím motorem na světě, který používal hydrauliku pro zvedání nákladu a nikoli mechanické převody a páku. Vozíky a vysokozdvižné vozíky se pak začaly vyrábět v novém závodě CLARK v Battle Creek v Michiganu.
Vozík Carloader
Model Planeloader
V tomto roce byl představen model Planeloader, první vysokozdvižný vozík s pneumatikami od společnosti CLARK. Byl hlavně určen pro provoz v terénu pro spojenecké letecké základny během II. světové války. Válečné přebytky modelu Planeloader využívali zelináři, dodavatelé a letecké společnosti. Společnost CLARK byla oceněna cenou „E“ armádního námořnictva za vynikající válečnou výrobu. Společnost CLARK je prvním výrobcem vysokozdvižných vozíků, který začal lepit na vysokozdvižné vozíky výstražné štítky.
Paletové vozíky Hydrolift a Electrolift
Řada Clarklift
V tomto roce je představena řada Clarklift. Clarklift byla ucelená řada vysokozdvižných vozíků se spalovacím a elektrickým pohonem a nabízela celogumová kola i kola s pneumatikami. Postupem času nahradila modely Carloader, Utilitruck a Clipper. Společnost CLARK představila zvedací zařízení a v něm svislý I nosník. Tato nová svislá konstrukce výrazně zlepšila pevnost a stabilitu.
Vozík TW15/20
V tomto roce byl představen vozík TW15/20. TW15/20a byl prvním elektrickým tříkolovým vysokozdvižným vozíkem v USA a stal se v průmyslu běžně používaným vozíkem. Vykazoval vynikající manévrovací schopnosti a používal se v celém průmyslu, v expedicích, skladech a plnicích linkách. Vývoj posunul vozík TW15/20 v roce 1981 k modelu o 24 voltech, TM10/15S. Pak z vozíku TM10/15S byl vyvinut vozík o 36 voltech TM15/20 v roce 1986.
Řada C500
V tomto roce byla představena výrobková řada C500. Řada C500 zahrnovala vozíky se spalovacím motorem i elektrické, s celogumovými koly i pneumatikami. Řada vysokozdvižných vozíků Clark C500 nabízela modely s nosností 2 000 liber pro použití ve skladech a s nosností až 80 000 liber pro ocelárny. Nakonec nahradila modelovou řadu Clarklift.
Elektrické vozíky ECA17-30 & EPA 20-30
V tomto roce byly představeny elektrické čtyřkolové vozíky ECA17-30 & EPA 20-30. Představovaly velký pokrok v designu a ergonomice elektrických vysokozdvižných vozíků CLARK, díky lepší spolehlivosti, produktivitě a pohodlí obsluhy. Model ECA se posléze vyvinul v roce 1987 do modelu ECS17-30, který pak následoval v roce 1996 model ECG20-32.
Modelová řada Genesis
Řada CLARK Gen2
Na globální trh vysokozdvižných vozíků je uvedena řada CLARK Gen2. Gen2 nabízí nosnost od 4 000 do 6 500 liber, s plnopryžovými koly či pneumatikami. Model navrhla pobočka Clark Material Handling Asia a pokračuje v budování dobré pověsti značky Clark jako výrobce spolehlivých a odolných vysokozdvižných vozíků.