GTX/GEX 16/18/20s

Standardní kola
LPG
1500 / 1800 / 2000 kg

Clark GTX/GEX 16/18/20s

Video

V minulosti se jeden vozík používal pro práci venku a druhý pro sklad uvnitř. Nyní lze jeden vozík GEX používat v obou prostředích, a vy se můžete zamyslet, zda …..dvě „ruce“ nejsou vždy lepší než jedna.

Použití

Vnitřní i venkovní výroba, sklady, nakládka/vykládka

Technologie
Clark technologie

Méně dílů a minimální opotřebení = méně prostojů


Uzavřený, bezkartáčový
Ochrana proti zablokování a přehřátí
Duální/hnané couvání v těsných zatáčkách
Vhodný i pro jízdu na mokru
Stejné motory pro E & EE

Tři formy regenerační brzdy


Uvolnění plynu (v poměru k poloze pedálu plynu)
Změna směru (v poměru k poloze pedálu plynu)
Servisní brzda (nožní brzda)

Kotoučové brzdy v oleji


Uzavřená, chlazená olejem
Pro hladký a tichý provoz
S celoživotním těsněním
Méně prostojů

Vysoký výkon


Vyrovná se výkonu IC vozíků v rychlosti, zrychlení a stoupavosti

Prostor pro baterie


GTX16 pojme 22,9 kWh baterii
GTX18/20s pojme 26,8 kWh baterii
Clark technologie

Zadní kryt řízení


Zadní kryt je uchycen dvěma knoflíky pro snadný přístup z pozice ve stoje.
Clark technologie

Diagnostika na palubní desce


Servisní mechanik může kontrolovat chybové kódy bez potřeby jakéhokoli nářadí.
Clark technologie

Maximální viditelnost


Zabudovaný I-nosník poskytuje prostor pro vláce, hadice a řemeny.

Hydraulický tlumicí ventil


Tiché zvedací zařízení snižuje vibrace a nárazy.

Nakloněné utěsněné válce s podložkou


Vozík má 6 kladek, které zvyšují rozložení zatížení a snižují vůli.
Clark technologie

Nízké těžiště


Společnost CLARK posunula řídící nápravu dozadu, posunula dolů prostor pro baterie a přesunula všechny hlavní díly víc dolů.

Omezení rychlosti v zatáčkách


Snižuje pojezdovou rychlosti vozíku v zatáčkách.

Široký rozchod


Zajišťuje vynikající boční stabilitu.
Clark technologie

Bod otáčení mezi hnanými koly


Hnaná náprava nulového otáčení zajišťuje největší možný rádius otáčení.

Dvoukolový pohon


Zajišťuje větší trakci, zejména na mokrém či nerovném povrchu.

Nedochází k opotřebení pneumatik


Vnitřní kolo mění směr otáčení v ostrých zatáčkách, aby nedocházelo k opotřebení pneumatik jako u běžného čtyřkolového vozíku.

Hallův snímač


Ovládá pozici kola.

Zcela nastavitelný/programovatelný


Řidič může vybírat ze 4 předem nastavených režimů výkonu.

Kódy alarmů


Zobrazí aktuální kód alarmu a ukládá předcházející kódy alarmů pro snadný přístup.

Ochrana heslem


Některá nastavení lze chránit heslem, aby úpravy neprovedla neoprávněná osoba.